Alma Media paransi tulostaan vuoden toisella neljänneksellä – yhtiö kommentoi digitaalisten liiketoimintojensa kasvaneen kannattavasti

HELSINKI

Mediayhtiö Alma Media paransi tulostaan 14,9 miljoonaan euroon vuoden toisella neljänneksellä. Vuotta aiemmin huhti–kesäkuun oikaistu liikevoitto oli 12,9 miljoonaa euroa. Liikevaihto pysyi liki ennallaan ja oli 88 miljoonaa euroa.

Oikaistu liikevoitto oli siten 16,9 prosenttia liikevaihdosta. Näkymä koko vuoden tuloksesta säilyy ennallaan.

Alma Media kertoo digitaalisten liiketoimintojensa kasvaneen edelleen kannattavasti vuoden toisella neljänneksellä. Toimitusjohtaja Kai Telanne kommentoi yhtiön muutoksen digitaaliseen liiketoimintaan näkyvän useilla liiketoiminta-alueilla.

–  Raportointikaudella kasvoivat niin alueellisten medioiden digisisältömyynti kuin segmentin kaikkien medioiden digimainosmyynti, erityisesti sisältömarkkinointi ja mobiilimedian mainosmyynti, Telanne toteaa tiedotteessa.

Kommentoi




Luetuimmat talousuutiset
  • Päivä
  • Viikko
  • Kuukausi






  • Uutiset
  • Urheilu
  • Videosarjat